معرفی نشریه های کودک و نوجوان


نشریه های کودک و نوجوان به سبب مطالب متنوع، به روز، کوتاه و استمرار حضورشان، عادت خواندن مستمر و زمان بندی شده را در کودکان و نوجوانان به وجود می آورند و آنان را علاقه­ مند به خواندن می کنند. نشریه های مناسب،‌ ‌با موضوع های داستان، ‌شعر ،دانستنی های عمومی، ‌بازی، سرگرمی و . . در پرورش خلاقیت و کسب مهارت های گوناگون کودک و نوجوان نقش بسزایی دارند. معرفی نشریات مناسب سبب می شود تا کودکان و نوجوانان فرصت بیشتری برای لذت بردن از خواندن داشته باشند و با مطالب مختلف برای پاسخگویی به سئوالات اشان آشنا شوند. دراین بخش نشریه های مناسب کودک و نوجوان معرفی می شوند.

 

  • سروش کودکان

نشریه سروش کودکان صاحب امتیاز شرکت انتشارات سروش، مدیر مسئول مهدی فضائلی، سردبیر منیژه شعاعی هر ماه برای کودکان 7 تا 11 سال به چاپ می رسد. نشریه تمام رنگی با رنگ های شاد دارای شناسنامه، نشانی اینترنتی، شماره، تاریخ انتشار ، قطع 21 × 28 سانتی متر، و قیمت 1500 تومان منتشر می شود. مطالب نشریه شامل داستان، شعر ، سرگرمی، دانستنی، نقاشی کودکان و معرفی کتاب است.

نشانی  تهران، خیابان استاد مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح، انتشارات سروش

 تلفن: 88302529

سایت:     http://soroushpublishingco.ir


 

  • سروش خردسالان 

صاحب امتیاز شرکت انتشارات سروش، مدیر مسئول مهدی فضائلی، سردبیر منیژه شعاعی با مخاطب 3 تا 7 سال هر ماه منتشر می شود. نشریه دارای، شناسنامه، نشانی اینترنتی، شماره و تاریخ انتشار است و در قطع 22 × 22، تمام رنگی با رنگ های شاد، 26 صفحه، با قیمت 1000تومان به چاپ می رسد. داستان، شعر، سرگرمی، دانستنی و نقاشی های کودکان بخش های گوناگون نشریه را تشکیل می دهد.

نشانی  تهران، خیابان استاد مطهری، تقاطع خیابان شهید مفتح، انتشارات سروش

تلفن: 88302529

سایت:   http://soroushpublishingco.ir






  • قلک 

نشریه قلک با هدف بهبود سبک اقتصادی زندگی کودکان، به تازگی به جمع نشریات کودک نوجوان پیوسته و تا کنون 7 شماره از آن به چاب رسیده است. مدیر مسئول و صاحب امتیاز امیر لعلی و سردبیر آن علی اکبر زین العابدین است. قلک تمام رنگی با رنگ های شاد و کیفیت خوب کاغذ، شماره، تاریخ انتشار، نشانی اینترنی، قطع 21 × 24 سانتی متر با بهای 4000 تومان در 32 صفحه برای مخاطب  3 تا 7 سال چاپ می شود. بخش های داستان، شعر و سرگرمی در راستای هدف مجله ارائه می شوند.

نشانی: تهران، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه،خیابان پورموسی، کوچه شیرین، پلاک34، طبقه 5

تلفکس: 4-88931913

سایت: www.qollak.com

 




  • ماه نامه نبات

صاحب امتیاز موسسه ی فردای روشن کودک، مدیر مسئول مجتبی سادات سرکی، سردبیران مجتبی سادات سرکی و  شهرزاد کامکار است. نشریه تمام رنگی با شناسنامه، شماره، نشانی اینترنتی در 60 صفحه با قطع ٢١ × ٢٨ سانتی متر و قیمت 5000 تومان منتشر می شود.

نشریه با تنوع موضوعی شامل شعر، داستان، بازی، سرگرمی، معرفی کتاب، مهارت ها، کاردستی و دانستنی  مناسب کودکان ٧ تا ١٢ سال است.
نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سید خندان، بلوار مجتبایی، خیابان کاویان شرقی، کوچه رضوی پلاک ۴

تلفن: 2-26402390

سایت :    http://www.nabaat.com

 

  • نبات کوچولو

صاحب امتیاز موسسه ی فردای روشن کودک، مدیر مسئول مجتبی سادات سرکی، سردبیر شهرزاد کامکار است. نشریه تمام رنگی با شناسنامه، شماره، نشانی اینترنتی در 48 صفحه با قطع ٢١ × ٢٨ سانتی متر و قیمت 5000 تومان منتشر می شود. نشریه با تنوع موضوعی شامل شعر، داستان، داستان ترجمه،بازی، سرگرمی، کاردستی، دانستنی مناسب خردسالان ٣ تا ۶ سال است.
 نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سید خندان، بلوار مجتبایی، خیابان کاویان شرقی، کوچه رضوی پلاک ۴

تلفن: 2-26402390

سایت  http://www.nabaat.com




  • ماه نامه بچه ها بشری

نخستین نشریه ویژه کودکان نابینا و کم بینا، صاحب امتیاز و مدیر مسئول آن نسرین اطیابی است. نشریه در قطع ٢۴ × ٢۴ سانتی متر و ٢۶ صفحه با خط بریل برای نابینایان و درشت نویسی مناسب کم بینایان به چاپ می رسد.

مطالب آن شامل سرمقاله، داستان، شعر، سرگرمی و دانستنی ها می تواند اوقات فراغت این کودکان را پر کند. برای تهیه مجله می توان با دفتر آن تماس گرفت.

 

نشانی: تهران صندوق پستی 338/17775

تلفن: 4-33511882




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.