دیدار با مسئولین ماهنامه قلک



گروه بررسی نشریات کودک و نوجوان در تاریخ 11 اسفند ماه 1393 در ادامه فعالیت خود میزبان مسئولین ماهنامه قلک بود. در این نشست صمیمانه مسئولین نشریه قلک  آقای امیر لعلی (صاحب امتیاز و مدیرمسئول )، آقای علی اکبر زین العابدین (سردبیر) حضور داشتند. ابتدا سرپرست گروه در مورد شورای کتاب کودک و کار گروه بررسی توضیح داد . سپس اعضای گروه در مورد ویژگی های ظاهری نشریه قلک ، سرمقاله، داستان، شعر، دانستنی، گزارش و سرگرمی، مطالبی را ارائه دادند. مسئولین نشریه از نظرات گروه استفاده کرده و خواستار تداوم همکاری گروه بررسی نشریات کودک نوجوان با نشریه  قلک شدند.

دومین دوره جشنواره تولید کتاب های صوتی برای کودکان و نوجوانان


Image result for image of audio book



فرهنگسرای عطار نیشابوری  برای دومین دوره جشنواره فرخوان داد . این جشنواره از اول بهمن ماه ۱۳۹۳ آغاز و تا سی خرداد ۱۳۹۴ ادامه خواهد داشت. 

دبیر این جشنواره حسن آذری افزود، دومین دوره این جشنواره با هدف تولید و جمع آوری کتاب های صوتی برای کودکان و نوجوانان بخصوص نابینایان و همچنین گردآوری فایل های صوتی افسانه ها، مثل ها،متل ها وحکایات با زبان و لهجه های محلی ایران،اجرا خواهد گردید. وی از تمام علاقمندان دعوت کرد  تا با مراجعه به سایت جشنواره و ثبت نام ، در این برنامه شرکت کنند.

وی همچنین از علاقمندان درخواست کرد تا قبل از اقدام به ارسال فایل های صوتی خویش، مطالب مندرج در سایت را به دقت مطالعه کنند.