ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
نشریات کودک و نوجوان با کارکردهای آموزشی، اطلاع رسانی و سرگرمی، علاوه بر دارا بودن ساختار مطبوعاتی (همانند مطبوعات بزرگسال) به معیارهای ادبیات کودک و نوجوان نیاز دارد. مناسب بودن یک نشریه را با توجه به هدف، موضوع، مخاطبان، دوره ی انتشار آن و . . . در ویژگی های ظاهری، محتوایی، قالب ها، ارتباطی، فنی - اقتصادی و ساختار حرفه ای آن باید جست. در این راستا همان طور که ذکر شد می بایست با توجه به روان شناسی رشد کودک به نیازهای مخاطب پی برد و نسبت به دنیای پیرامون او آگاهی داشت.
ادامه مطلب ...